WITAMY W OPTYMISTYCZNEJ TĘCZOWEJ PIĄTCE ! ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z OFERTĄ NASZEGO PRZEDSZKOLA ! TO TUTAJ WSPIERAMY RODZICÓW W WYCHOWANIU OPTYMISTYCZNYCH, RADOSNYCH DZIECI !
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Resetowanie ustawień
Reset

Zajęcia otwarte u Froeblowskich Nutek

Zajęcia otwarte u Froeblowskich Nutek

 

Dzisiejsze zajęcia otwarte w grupie „Froeblowskie Nutki” miały pokazać rodzicom, jak poprzez wspólne działanie dzieci uczą się współpracy, logicznego myślenia i rozwijają swoje pomysły. Zależy nam, aby takie spotkania dawały rodzicom możliwość zobaczenia, w jaki sposób codzienna zabawa staje się dla najmłodszych okazją do zdobywania nowych umiejętności.

Na początku dzieci losowały z prawej lub lewej ręki nauczycielki kartę z kodem. Potem razem z rodzicami układały na macie kolorowe kwadraty tak, aby powstał układ zgodny z tym, co widzieli na karcie. Wprowadziło to wszystkich w świat kodowania w prosty i zabawny sposób, a przy okazji pozwoliło ćwiczyć spostrzegawczość i planowanie.

Kolejnym punktem było dekorowanie pierniczków, które dzieci przygotowały w poprzednim tygodniu. Atmosfera była swobodna, pełna uśmiechu, a zapach lukru i przypraw korzennych tylko dodawał uroku. Trudno było się powstrzymać przed spróbowaniem własnych dzieł. Te słodkości trafią na przedszkolny kiermasz już 8 grudnia.

Na zakończenie powstały „pierniki po froeblowsku”. Dzieci wraz z rodzicami tworzyli z darów Froebla własne przestrzenne pierniczki. Każdy kształt był inny i widać było dużą wyobraźnię małych twórców.

Dziękujemy za wspólnie spędzony czas, obecność i zaangażowanie, które sprawiły, że dzisiejsze zajęcia były naprawdę wyjątkowe.

Data dodania: 2025-12-02 20:07:10
Data edycji: 2025-12-03 12:24:29
Ilość wyświetleń: 261
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej